Dozorný orgán:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, Slovenská republika
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
Telefón: 02/ 58272 172-3; 02/ 58272 104
Fax: 02/ 58272 170
Email: ba@soi.sk
Predajná cena tovaru platná pre zákazníka je uvedená pri každom produkte. Štandardne je zobrazená cena za najmenšie balenie produktu. Po zvolení inej veľkosti alebo príchute je cena okamžite aktualizovaná. Táto cena je konečná a zahŕňa DPH. V cene tovaru nie je zahrnutá doprava. Zľavy z predajných cien nie je možné navzájom kombinovať.
Ak si želáte zrušiť objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás prosím kontaktujte emailom alebo telefonicky a uveďte číslo objednávky. Ak už bola platba za objednávku uhradená, peniaze vám budú vrátené do 14 dní na účet, z ktorého platba prišla.
Zároveň si vyhradzujeme právo stornovať vašu objednávku na tovar, ak vám ho už nebudeme schopní dodať z dôvodu jeho vypredania alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s Vami nedohodneme na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky vás budeme bezodkladne informovať telefonicky alebo e-mailom. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti vám budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní na účet, z ktorého ste zaplatili, pokiaľ sa nedohodneme inak.
Možné spôsoby platby sú:
– dobierka (platba v hotovosti pri prevzatí tovaru), pri dobierke účtujeme poplatok vo výške 1€
– bankový prevod (platba bankovým prevodom na náš účet)
– paypal
Záručná doba je stanovená na minimálne 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy alebo zhora ohraničená dátumom spotreby tovaru a plynie odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.
Predávajúci ručí zákazníkovi za:
– dodanie tovaru tak, aby nebol poškodený
– dodanie tovaru v takom množstve a sortimente, v akom bol uvedený na objednávke
– priloženie daňového dokladu, ak si zákazník neprial inak
Predávajúci nenesie zodpovednosť za:
– oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér)
– oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
– poškodenie zavinené doručovateľom (pošta, kuriér); viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte!
Tovar, ktorý ste si zakúpili na www.gelavit.sk je možné bez udania dôvodu vrátiť do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru v súlade s ust. § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. Od zmluvy je možné odstúpiť len preukázateľným spôsobom písomne (listinnou formou alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči (e-mail)). Na odstúpenie od zmluvy môžete použiť formulár dostupný na našej stránke.
Tovar, na ktorý sa odstúpenie vzťahuje je potrebné po predchádzajúcej dohode zaslať na adresu prevádzkovateľa najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Tovar nám prosím neposielajte na dobierku. Do balíka priložte odkópiu daňového dokladu, ktorý sme vám poslali s tovarom. Náklady spojené s vrátením tovaru znáša zákazník.
Kúpnu cenu tovaru vám vrátime najneskôr do 14 dní na účet, ktorý ste uviedli, ak sa nedohodneme inak (napríklad poukážka na nákup na www.gelavit.sk). Pri odstúpení od zmluvy budú vrátené aj náklady na doručenie tovaru v hodnote najlacnejšieho bežného spôsobu doručenia. V prípade neoprávneného odstúpenia od zmluvy vám bude tovar vrátený na vaše náklady.
V súlade s ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:
Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 24 hodín od prevzatia zásielky e-mailom alebo telefonicky. Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku nemusia byť uznané.
Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred nás prosím kontaktujte. Reklamovaný tovar (najlepšie až po dohode s nami) nám prosím zašlite na posúdenie. Odporúčame Vám tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám prosím neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu (faktúra), ktorý sme vám poslali s tovarom, kópiu ústrižku od doručovateľa a krátky sprievodný list s popisom reklamácie.
Po obdržaní reklamovaného tovaru vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s vami na rýchlom vyriešení problému: pri uznanej reklamácii vám bude reklamovaný tovar vymenený kus za kus, prípadne iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru) alebo vám vrátime peniaze. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom alebo telefonicky.
Na vybavenie objednávky je potrebné spracovať informácie o kupujúcom, ktoré majú charakter osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z., o ochrane osobných údajov. Kupujúci dáva predávajúcemu svoj súhlas na zhromažďovanie a spracovanie týchto osobných údajov na účely splnenia predmetu uzatváranej kúpnej zmluvy, a to až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním.
Kupujúci má právo prístupu k svojim osobným údajom a právo na ich opravu vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom. Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné a budú použité iba k uskutočneniu plnenia zmluvy s kupujúcim, nebudú inak zverejnené, poskytnuté tretej osobe a pod., s výnimkou zabezpečenia distribúcie tovaru, spracovania platieb a účtovníctva.